Registruj se

Prijavi se

Izgubljena lozinka

Izgubili ste lozinku? Unesite vaši email adresu. Na email ćete primiti link sa kojeg možete generisati novu lozinku.

Prijavi se

Registruj se

Registracijom na PitajLekara.rs postajete član naše zajednice koja kao ideju ima pružanje odgovora na razna medicniska pitanja od strane stručnih lica. Pozivamo Vas da sa nama podelite Vaša iskustva ali i da dobijete odgovore na sve medicniske nedoumice.

Zdrava mikrobiota – Vaš saveznik u zdravom mršavljenju

Zdravlje na usta ulazi, ali u stomak odlazi. Zdrava crevna flora je apsolutni preduslov za dug i zdrav život, a uz to i za zdravo mršavljenje. Mislite da ćete brojanjem kalorija koje unosite regulisati težinu? Ili ste od onih koji samo vežbanjem pokušavaju da mršave? Ili Vam je lakše da pronađete izgovore u vašim genomima ili hormonima? Svako od Vas je delimično u pravu. Međutim, ne smemo zaboraviti na dobre bakterije. Vaše bakterije mogu imati više veze sa Vašom težinom nego što pretpostavljate.

Probiotici i gubitak kilograma

Danas više nema nikakve dileme da je proces mršavljenja, njegova brzina i efikasnost direktno povezana sa sastavom crevne mikroflore. Poznato je da od toga kako živimo, šta jedemo i pijemo, zavisi funkcionisanje dobrih bakterija u našim crevima bez kojih nema zdravog života. Bakterije u našem crevnom traktu imaju veliki broj različitih uloga. Sintetišu vitamine, neurotransmitere i aminokiseline, pomažu našem metabolizmu, važne su u procesu skladištenja masti, direktno učestvuju u aktivaciji i pravilnom funkcionisanju imuniteta, kao i u brojnim drugim procesima u organizmu. Uz to, dokazano je da podsticanjem dobre crevne mikroflore podstičemo i lakši gubitak kilograma. Da bi obezbedili zdravo okruženje neophodno je da održimo dovoljnu količinu dobrih i korisnih bakterija u crevnoj flori. U tome nam pomažu probiotici koji sadrže odabrane probiotske bakterije i probiotsku kvasnicu Saccharomyces boulardii, čija je osnovna uloga da potencira rast dobrih bakterija i održava  balans crevne flore eliminišući patogene.

Najbolji dokaz veze probiotika i gubitka telesne mase je studija Univerziteta Laval u Kvebeku, Kanada u kojoj su istraživači proučavali efekte jednog probiotskog soja Lactobacillus rhamnosus. U toku prvih 12 nedelja, 125 ispitanika bilo je na dijeti, a sledećih 12 nedelja imali su zadatak da održe težinu. Jedna grupa ispitanika je uz to uzimala i probiotike. Rezultati su pokazali da su žene koje su uzimale probiotik L. rhamnosus dnevno izgubile dvostruko veću težinu, u poređenju sa drugim ispitanicima koji nisu uzimali probiotike.

Chronobiotic – za lakše i brže mršavljenje

Pored dobrih probiotskih kultura upravljanje težinom i dalje podrazumeva uravnoteženu ishranu, upravljanje stresom i redovnu fizičku aktivnost. Ali, imajte na umu da ako je vaš stomak u disbalansu, nećete moći u potpunosti iskoristiti ove druge bitne promene u životnom stilu. Zdravlje stomaka je prioritet za sve!

Ukoliko ste se do sada bezuspešno borili sa gubitkom težine, to bi moglo da bude deo zagonetke koji vam nedostaje. Kvalitetna probiotska formula, kao što je Chronobiotic, može pomoći u rebalansu vaše mikrobiote. To može da okrene vagu u Vašu korist. Uz režim redukovane ishrane na individualnoj osnovi, dr Ana Gifing obavezno preporučuje i Chronobiotic.

Upravo sojevi koji ulaze u sastav ovog probiotskog preparata, (Saccharomyces boulardii, Bacillus subtillis, Lactobacillus rhamnosus GG), čine ovaj probiotik jedinstvenim usled delotvornosti u kompletnom ozdravljenju našeg mikrobioma tokom hrono- i drugih restriktivnih dijeta. Chronobiotic ima svoju ulogu u optimizaciji efekata restriktivne dijete, omogućava lakše i brže mršavljenje i utiče na održavanje postignutih rezultata.

Preko Chronobiotic-a i zdrave mikrobiote do zdravog mršavljenja i zdravog života!

 

 

*Sanchez M, Darimont C, Panahi S, et al. Effects of a Diet-Based Weight-Reducing Program with Probiotic Supplementation on Satiety Efficiency, Eating Behaviour Traits, and Psychosocial Behaviours in Obese Individuals. Nutrients. 2017;9(3):284. Published 2017 Mar 15. doi:10.3390/nu9030284

Ostavi komentar