Registruj se

Prijavi se

Izgubljena lozinka

Izgubili ste lozinku? Unesite vaši email adresu. Na email ćete primiti link sa kojeg možete generisati novu lozinku.

Prijavi se

Registruj se

Registracijom na PitajLekara.rs postajete član naše zajednice koja kao ideju ima pružanje odgovora na razna medicniska pitanja od strane stručnih lica. Pozivamo Vas da sa nama podelite Vaša iskustva ali i da dobijete odgovore na sve medicniske nedoumice.

Vežbanje i aktivnost kao bitni faktori u regulisanju telesne težine

Povećana fizička aktivnost ili vežbanje je suštinski deo lečenja gojaznosti. Većina ljudi koji su u stanju da održe lagani gubitak težine više od godinu dana, u svoj svakodnevni život su uvrstili redovno vežbanje, ili čak jednostavno hodanje.

Da biste povećali nivo aktivnosti:

Vežbanje. Osobe sa prekomernom težinom ili gojaznošću trebalo bi da budu fizički aktivni najmanje 150 minuta nedeljno, kroz aktivnosti umerenog intenziteta, da bi sprečili dalje dobijanje na težini ili da bi održali gubitak težine. Da biste postigli značajniji gubitak težine, možda ćete morati da vežbate 300 minuta ili više nedeljno. Verovatno ćete morati da postepeno povećavate intenzitet vežbanja dok se Vaša izdržljivost i fizičke mogućnosti poboljšavaju.

Nastavi se kretati. Iako je redovna aerobna vežba najefikasniji način za sagorevanje kalorija i prekomernu težinu, svaki dodatni pomak pomaže u sagorevanju kalorija. Pravljenje jednostavnih izmena tokom dana može da doprinese velikim koristima. Parkirajte se dalje od ulaza u prodavnice, radite kućne poslove, ustanite i povremeno se krećite i nosite pedometar kako biste pratili koliko ste koraka u toku dana napravili.

Uz dodatke ishrani u vidu vlakana, prirodnih sagorevača masti ili probiotika, možete dobiti I podršku tima stručnjaka kroz Herbafast akademiju. Uz redovno korišćenje Herbafasta, možete dobiti mesečni plan ishrane i mesečni plan vežbanja. Više o tome

Ostavi komentar