Registruj se

Prijavi se

Izgubljena lozinka

Izgubili ste lozinku? Unesite vaši email adresu. Na email ćete primiti link sa kojeg možete generisati novu lozinku.

Prijavi se

Registruj se

Registracijom na PitajLekara.rs postajete član naše zajednice koja kao ideju ima pružanje odgovora na razna medicniska pitanja od strane stručnih lica. Pozivamo Vas da sa nama podelite Vaša iskustva ali i da dobijete odgovore na sve medicniske nedoumice.

Kategorija : Zdravlje nervnog sistema

Upitnik

No votes. Be the first one to vote.

Poštovani, Nakon 20god. rada za računarom, oprobao sam se u građevini. Težak fizički rad mi je ostavio čudne posledice... samo se nadam da nisu trajne. Dakle nakon mesec dana od fizičkog rada ja i dalje osećam trnjenje u šakama i treba ...
Odgovoreno 0
Anonimna osoba 10 месеци 1 Odgovor 170 pregleda

Sorry it's a private question.

Sorry it's a private question.

Pitanje
Poštovani, imala bih pitanje. Kćer ima 13 godina i prije 5 dana joj se za stolom pocela tresti desna ruka i to je trajalo cca 1-2 minute. Poslije se više nije ponavljalo. Grozan sam paničar i ne želim stalno nepotrebno ...
Odgovoreno 0
Anonimna osoba 1 година 1 Odgovor 410 pregleda

Sorry it's a private question.

Sorry it's a private question.

Pitanje
Postovani, patim od anksiozno-panicnog poremecaja, imam 23 godine. Pripisan mi je Fevarin (100mg), a pripisan mi je i Normabel (5mg) ali po potrebi. Normabel uzmem mozda jednom ili dvaput tjedno. Dakle, oba lijeka propisana su mi od strane moje psihijatrice. ...
u procesu odgovaranja 0
Anonimna osoba 1 година 1 Odgovor 547 pregleda

Sorry it's a private question.