Odgovor ( 1 )

  1. Konzumiranjem određenih namirnica i suplemenata može se poboljšati gustina kostiju i sprečiti nastanak osteoporoze. Takođe, ako imate dijagnozu osteoporoze i pijete lekove, uz ove savete će terapija biti potpuna, a Vaše kosti zdrave.

    Proteini
    Proteini su jedan od osnovnih elemenata kosti. I dok većina ljudi ima dovoljno proteina u njihovoj ishrani, neki nemaju. Vegetarijanci i vegani mogu dobiti dovoljno proteina u ishrani ako konzumiraju odgovarajuće izvore proteina, kao što su soja, orasi, mahunarke, jaja ako je to dozvoljeno. Stariji odrasli mogu takođe jesti manje proteina iz različitih razloga. Suplementacija proteina je opcija.

    Kalcijum
    Muškarci i žene starosti od 18 do 50 godina trebaju 1.000 miligrama kalcijuma dnevno. Ova dnevna količina se povećava na 1,200 miligrama kada žene napune 50 i muškarci 70 godina. Dobri izvori kalcijuma su:

    Mlečni proizvodi sa niskim mastima
    Zeleno lisnato povrće
    Konzervirani losos ili sardine sa kostima
    Proizvodi od soje, kao što je tofu
    Kalcijumom bogate žitarice i sok od pomorandže
    Suplementi kalcijuma- Najnovija istraživanja i preporuke sugerišu da kalcijum treba obezbediti ishranom jer previše kalcijuma je povezano sa pojavom kamena u bubrezima. Iako je još nejasno, neki stručnjaci sugerišu da previše kalcijuma posebno u dodacima može povećati rizik od srčanih oboljenja.

    Vitamin D
    Vitamin D poboljšava sposobnost vašeg tela da apsorbuje kalcijum i poboljšava zdravlje kostiju na druge načine. Ljudi mogu dobiti odgovarajuće količine vitamina D od sunčeve svetlosti, ali to nije dovoljan izvor vitamina D.
    Potrebno je uzimati dodatno vitamin D, putem hrane ili suplemenata.
    Veoma važno je unositi K2 vitamin kako bi se svi ovi nutrijenti pravilno iskoristili.

    Najbolji odgovor

Odgovori na pitanje