Glavobolje

Pitanje

Postovani imam 35 godina u Februaru sam bila kod neurologa na pregledu koji mi je prepisao seroxat za tenzione glavobolje ,bol je bio oko cela ,nosa i slepoocnica.Kada sam pocela da pijem lek je delovao medjutim tada pocinju glavobolje na desnoj strani glave poput pecenja zarenja i tup bol ponekad siri na teme pa zna i da bude pritisak na temenu,.mislila sam da su nuspojave pa sam cekala ,mesjutim to nije prestajalo 3 meseca pa sam sama izbacila lek i nista nisam uzimala.Jos uvek imam te bolove ne pijem ga 2 meseca .Bol je tup ,nekad pece zari ,ne zahteva lek za glavobolje,nemam mucnine,povracanje,nemam drugih simptoma osim bol desnog vrata ne mogu da spavam na desnoj strani

Odgovoreno 0
Anonimna osoba 3 седмице 1 Odgovor 48 pregleda 0

Odgovor ( 1 )

  1. Poštovana,
    Ovo što opisujete liči na migrenu.
    Navodite da ste bili kod neurologa ali nije jasno da li je vratni deo kičme u redu. Nekada promene koje su posledica lošeg držanja ili dugotrajnog nepravilnog sedenja, mogu promeniti normalan položaj kičmenih pršljenova što se odražava na mišiće i krvne sudove vrata.
    Promene na kičmenim pršljenovima i grč mišića remete normalan protok krvi ka glavi a slaba prokrvljenost organa, u ovom slučaju mozga, može se manifestovati glavoboljom.

    Potrebno je, ukoliko već niste, uraditi snimak vratne kičme. Ono što možemo da vas posavetujemo, sa podacimo koje imamo, jeste masaža i vežbanje (vežbe istezanja).

    Glavobolje kod žena nekada mogu imate veze i sa hormonskim promenama vezanim za ciklus. Takodje, glavobolja može biti posledica izloženosti velikom ili dugotrajnom stresu.

    Srdačan pozdrav,
    Vaš Pitaj Lekara Tim

    Najbolji odgovor

Odgovori na pitanje