Problem sa jezikom

Pitanje

Pozdrav,

Primetio sam ovih dana da imam visak belih naslaga na jeziku, i kruzice ispupcine.
Nisam do sad primetio, inace imam problem i sa varenjem jer sam jeo dosta brze hrane.

Zabrinut sam zbog ovoga na jeziku da li treba da posetim lekara, i sta bi moglo da bude?

Hvala


Prilog
Odgovoreno 0
Anonimna osoba 2 месеца 1 Odgovor 88 pregleda 0

Odgovor ( 1 )

  1. Poštovani,
    Beličaste naslage na jeziku mogu nastati iz više razloga. Uzroci mogu biti naseljavanje gljivice Candide, najčešće usled pada imuniteta ili korišćenja nekih lekova. Takođe, kako imate i poremećaj sa varenjem, treba obratiti pažnju i na jedan od mogućih uzroka a to je neka od bolesti organa za varenja, kao što je gastroezofagealni refluks. Kako neke hronične bolesti mogu dati slične manifestacije na jeziku, savet je svakako otići lekaru na pregled, koji će pregledom uživo i potrebnim dodatnim analizama utrvrditi uzrok, i odrediti adekvatnu terapiju.

    Najbolji odgovor

Odgovori na pitanje